آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت (SEO) در عصر اطلاعات کنونی، روشی برای بازاریابی است که توسط شرکت ها در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از موفق ترین و مقرون به صرفه ترین روش های کسب و کار از طریق ویژگی وب سایت است. مشاهده شدن در موتورهای جستجو می‌تواند منجر به آگاهی بهتر از نام تجاری و افزایش فروش شود.

احتمالاً می دانید که چقدر مهم است که یک استراتژی SEO بسیار کارآمد و موثر را برای فعایت بازاریابی خود ایجاد کنید. با آموزش سئو و بهینه سازی سایت می‌توانید طراحی وب سایت و آنالیز سئو خود را آغاز کنید و دیجیتال مارکتینگ خود را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید از شرکت‌های معتبر مشاوره سئو سایت بگیرید و از تجربیات آنان در کسب و کار خود بهره ببرید.

با توجه به اهمیت سئو، تعجب آور نیست که 64 درصد از بازاریابان به طور فعال برای یادگیری تاکتیک های بازاریابی دیجیتال وقت صرف می کنند. از آنجایی که در حال حاضر هیچ درجه سئو یا دوره ای برای تبدیل شدن به یک “متخصص” در SEO وجود ندارد، تخصص اغلب از طریق تجربه سخت به دست آمده و به طور فزاینده ای، با دریافت گواهینامه های SEO به دست می آید.

البته، فراگیری تمام آموزش های لازم برای انجام صحیح سئو کار دشواری است زیرا مهارت های مختلف مورد نیاز است. به عنوان مثال، به گزارش جهانی وضعیت بازاریابی محتوا در سال 2019 نگاهی بیندازید. کسی که در بازاریابی محتوا مهارت دارد ترکیبی از مهارتهای سخت (سیستم مدرن بازاریابی، خدمات و قابلیت های شبکه های اجتماعی، استراتژی، تجزیه و تحلیل و غیره) و مهارتهای دیگر (مانند رهبری، احترام به افراد، ارتباطات نوشتاری و …) خواهد داشت.

اگر علاقه مند هستید که گواهینامه آموزش سئو و بهینه سازی سایت چه مزایایی برای شما و بهترین گواهینامه های SEO کدام هستند، تا انتها همراه ما باشید:

گواهینامه آموزش سئو و بهینه سازی سایت چیست؟

گواهینامه های SEO معمولاً توسط مراکز آموزشی، آژانس های بازاریابی دیجیتال و سایر موارد اغلب بصورت آنلاین انجام می شود، که با توجه به این حرفه منطقی است. معمولاً پس از تکمیل ارزیابی در پایان یک دوره خاص، گواهینامه اعطا می شود.

می‌توانید دوره هایی را بگذرانید و در زمینه SEO مبتدی، SEO پیشرفته، بازاریابی ورودی، ایجاد لینک، تجزیه و تحلیل رقابتی، تحقیق در مورد کلمات کلیدی و موارد دیگر گواهینامه بگیرید.

هزینه گواهینامه ها از رایگان تا هزاران تومان متغیر است.

شایان ذکر است که گوگل هیچ نوع گواهینامه سئو گوگل را ارائه نمی‌دهد، بنابراین اگر کسی ادعا کند که “دارای گواهینامه تخصصی سئو گوگل” است، خودش اشتباه گفته است. غول موتورهای جستجو گواهینامه هایی برای Google Ads ، Display ، AdSense و Google Analytics ارائه می‌دهد. برخی از این موارد در مورد سئو صدق می کند، اما باز هم گواهی رسمی سئو نیست.

گوگل یک الگوریتم برای جستجوها ایجاد می کند و دائماً آنها را برای انجام بهتر کارها اصلاح می کند. بنابراین، از دیدگاه آن، دادن گواهی نامه برای عملی که برای تنظیم بهترین نتایج از الگوریتم های آن طراحی شده است، چندان منطقی نیست.

گواهینامه آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آیا گواهینامه آموزش سئو و بهینه سازی سایت ارزش دارد؟

اگر در حال حاضر تجربه سئو و مشتریان زیادی دارید و موفقیت های بهینه سازی شده ای را اثبات کرده اید، می توانید کار خود را بدون گواهینامه انجام دهید. اگر به تازگی مشغول به کار هستید یا می‌خواهید مدارک خود را به روز کنید، یک برنامه آموزش سئو و بهینه سازی سایت ساختار یافته که توسط یک متخصص آموزش داده می‌شود، با شرکت در کلاس‌ها و آزمون برای دریافت گواهینامه می تواند ایده خوبی باشد.

بهترین راه برای آموزش سئو و بهینه سازی سایت چیست؟

اگر شما مبتدی هستید که می‌خواهید در قالب ساختار یافته، تحت آموزش متخصصان، سئو یاد بگیرید، یا اگر حرفه ای هستید که می‌خواهید اعتبار خود را به روز کنید یا مهارت‌های جدید و بهترین شیوه ها را سریع یاد بگیرید؛ گذراندن دوره ها و دریافت گواهینامه های SEO می تواند تاثیر‎ گذار باشد.

بهترین دوره و گواهینامه به تجربه فعلی شما و اینکه چه شکاف‌هایی را باید پر کنید، بستگی دارد. آیا شما مبتدی هستید که نیاز به یک دوره عمومی در مورد همه اصول اولیه دارید؟ یا آیا شما یک فرد باتجربه هستید که می خواهد تجربه خود را به سطح بالاتر افزایش دهید؟

شاید لازم باشد آموزش خود را بر مهارت‌های خاصی مانند تحقیق در مورد کلمات کلیدی، ایجاد لینک، بازرسی سایت، بازاریابی محتوا، SEO فنی و … متمرکز کنید. این احتمال وجود دارد که شما با یک دوره سئو که گذرانده اید و گواهینامه ای که دریافت می کنید، بهترین کار را انجام دهید. اما با گذراندن دوره های مختلف برای پر کردن خلاءهای دانش خود، به شما در تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه ای سئو(SEO) و دیجیتال مارکتینگ کمک فراوانی می‌کند.

بهترین راه برای آموزش سئو و بهینه سازی سایت

بهترین سایت‌های صدور گواهینامه

در زیر برخی از بهترین سایت‌های آموزش سئو و بهینه سازی سایت که در انتهای آموزش گواهینامه‌های بهینه سازی موتورهای جستجو به فرد داده می‌شود، وجود دارد. این سایت ‌ها توسط شرکت ها و سازمان‌هایی با مدارک بی‌عیب و نقص، در پی دوره های منظم که توسط متخصصان آگاه آموزش داده می شود و آزمون هایی که آنچه را که نامزد آموخته است به درستی به چالش می کشند، و به افراد مدرک آن دوره را می‌دهند.

دوره بازاریابی ورودی HubSpot

این دوره بازاریابی ورودی توسط HubSpot ارائه می شود، که به دلیل نرم افزارهای بازاریابی و فروش داخلی که به شرکت ها کمک می کند بازدیدکنندگان را جذب کرده، توانسته مشتریان خود را جذب کرده و آنها را بشناسند. این دوره که حدود 4.5 ساعت به طول می انجامد، از طریق هفت درس، 34 فیلم و هشت آزمون، تکنیک های بازاریابی ورودی را آموزش می دهد که از ایجاد محتوا و تبلیغات اجتماعی گرفته تا تبدیل و پرورش سرنخ ها را شامل می شود.

ویدئوهای تولید شده به خوبی شامل تبلیغات در رسانه های اجتماعی، استراتژی تبدیل، پرورش سرپرست، همسویی بازاریابی با فروش، توسعه استراتژی رشد محاوره ای، استفاده از رویکرد بازاریابی مشتری و البته اصول بازاریابی ورودی است.

هزینه شرکت در این آموزش رایگان می‌باشد.

آکادمی Semrush

در Semrush، بسته به آنچه شما به دنبال آن هستید، طیف کاملی از دوره ها و امتحانات آنلاین را ارائه می‌دهید. یک مکان عالی برای شروع، آزمون بازاریابی محتوا و اصول SEO است که به شما این حس را می‌دهد که می‌خواهید در دوره های باقی مانده چه مسیری را طی کنید. این دوره زمینه را برای آموزش پیشرفته تر در زمینه های مختلف از جمله آموزش سئو و بهینه سازی آن از طریق آکادمی Semrush فراهم می کند.

با ادامه دادن به مسیر یادگیری خود و با گذراندن دوره های دیگر Semrush، همچنین می‌توانید گواهینامه‌های دیگر را نیز دریافت کنید، از جمله گواهینامه‌هایی که برای کاربران پیشرفته مجموعه ابزار Semrush و آژانس های دیجیتال مارکتینگ در نظر گرفته شده است.

این دوره صدور گواهینامه SEO برای مبتدیان SEO و متخصصان متوسط ​​که می‌خواهند مهارت های خود را با یادگیری از متخصصان سئو به روز کنند، بهترین است .

هزینه شرکت در دوره‌های آموزش سئو و بهینه سازی سایت این آکادمی رایگان است.

آکادمی Semrush

آموزش سئو و بهینه سازی سایت ClickMinded

ClickMinded که توسط “دسته ای از متخصصان بازاریابی دیجیتال” اجرا می شود، این دوره را به صورت پرداخت هزینه ارائه می دهند، که به 8،702 استارتاپ، واحد‌های دیجیتال مارکتینگ، کارآفرینان و دانشجویان کمک کرده است که SEO را بیاموزند، رتبه های بالاتری کسب کنند و ترافیک بیشتری داشته باشند.

آموزش شامل اصول نحوه کار SEO، معرفی ابزارهای مفید SEO، نحوه پیاده سازی چارچوب جستجوی ClickMinded در هر موتور جستجو (Google ، Yelp ، Amazon ، Pinterest ، YouTube ، Quora و غیره) است. همچنین مشاوره در زمینه کلمات کلیدی، مقدمه ای بر Google Search Console و موارد دیگر را نیز ارائه می‌دهد. ClickMinded همچنین تبلیغات پولی، بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی رسانه های اجتماعی، قیف های فروش و تجزیه و تحلیل وب را آموزش می‌دهد.

دوره آموزش سئو و بهینه سازی سایت برای افراد غیر فنی که مایل به یادگیری SEO فنی هستند، پیشنهاد می‌شود.

آموزش سئو و بهینه سازی سایت Click Minded

اگر می‌خواهید در دوره‌های سئو شرکت کنید اما نیاز به مشاوره دارید شرکت سئوسوین همواره پشتیبان و همراه شما در تمام مراحل آموزش می‌باشد. این شرکت با نیروهای متخصصی که دارد شما را راهنمایی می‌کند تا به بهترین هداف خود در حوزه آموزش سئو و بهینه سازی سایت و دیجیتال مارکتینگ برسید. کافی است به سایت سئوسوین مراجعه کنید و از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

سوالات متداول آموزش سئو و بهینه سازی سایت

چک لیست سئو SEO سایت: 4 مرحله برای بهینه سازی وب سایت مرحله 1: تجزیه و تحلیل بازار هدف مرحله 2: تحقیق و توسعه کلمات کلیدی مرحله 3: بهینه سازی و ارسال محتوا. مرحله 4: آزمایش و اندازه گیری مداوم
آموزش سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) فرایند بهبود وب سایت شما برای افزایش دید در موتورهای جستجوی عمومی محبوب مانند Google و Bing است.
1. URL مناسب را انتخاب کنید. 2. برای هر صفحه عنوان و توضیحات ایجاد کنید. 3. از anchor text استفاده کنید. 4. متن alt را به تمام تصاویر خود اضافه کنید. 5. ساختار سایت خود را با هدرهای مناسب ارائه دهید.
1. سرعت سایت کند است. ... 2. نظرات بد در Google ... 3.کد تأیید صحت Google My Business اشتباه است. ... 4. عدم وجود صفحات مربوط به مکان ... 5. محتوای تکراری ... 6. تصاویر شکسته و نداشتن متون جایگزین. 7. مطالب و اطلاعات قدیمی سایت. ... 8. عدم بهینه سازی وب سایت برای موبایل 9. عدم سرمایه گذاری بر روی محتوای با ارزش لینک. ... 10. ارائه ساختار پیوند داخلی ضعیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اگر میخواهید از مطالب جدید باخبر شوید

پست الکترونیکی خود را وارد کنید تا از جدید ترین مطالب بهره مند شوید.

این پست را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.