8 تا از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

اگر به دنبال جدیدترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای بهبود کسب وکار خودتان هستید پس با دنیای بازاریابی دیجیتال آشنا هستید. ابزارهای زیادی برای بهبود دیجیتال مارکتینگ هستند که می توانند مرتبط با نوع کسب و کار به شما کمک کنند. این ابزار ها صفر تا صد کار را انجام نمی‌دهند بلکه به تعیین یک استراتژی هدفمند کمک می‌کنند. با استفاده از این ابزارها می‌توانید مشکلات طراحی وب سایت خود را رفع کنید و آنالیز سئو آن را انجام دهید. برای آنالیز کافی است در دوره آموزش سئو و بهینه سازی سایت شرکت کنید یا از متخصصان این حوزه مشاوره سئو سایت بگیرید.

ما در این مقاله به معرفی برترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای دوستدارن این حرفه می‌پردازیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

با انتخاب بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ می‌توانید رشد خوبی در دنیای مارکتینگ داشته باشید و از رقبای خود پیشی بگیرید. پیاده سازی یک استراژی مناسب بدون به کارگیری اطلاعاتی که این ابزار ها به ما می‌دهند امکان پذیر نیست. این اطلاعات شامل رفتار کاربر در سایت، میزان ورودی در صفحه و… را مشخص می‌کند.

بعضی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مانند ایمیل مارکتینگ، فرم های آنلاین و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بسیار مهم هستند. ابزار های دیگری نیز هستند که کارهای تخصصی تری مانند یافتن رتبه کلمات کلیدی و طراحی سایت انجام می‌دهند.

در ادامه این مطلب 8تا از برترین ابزارهایی که باید هر دیجیتال مارکتر بداند تا بتواند بهترین استراتژی را پیاده سازی کند.

ابزار دیجیتال مارکتینگ

  1. HubSpot Marketing

این ابزار یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که امکانات فوق العاده‌ای دارد که می‌تواند در کسب و کار کمک بسیاری کند. در هر مرحله از توسعه می‌توانید از امکانات رایگان این ابزار کمک بگیرید. با استفاده از این ابزار می‌توانید به راحتی فرم های آنلاین، فرم های پاپ آپ و چت آنلاین بسازید. در این ابزار کافی است تا یک ایمیل پیش فرض وارد کنید تا تمام اطلاعات این سیستم ارتباط با مشتری ذخیره شوند تا بتوانید اطلاعات و رفتار های بازدید کننده را تجزیه و تحلیل کنید.

با داشتن اکانت پریمیوم، هاب اسپات قابلیت مدیریت محتواها و شبکه های اجتماعی تا رهگیری ایمیل ها را به شما برای پیدا کردن سرنخ‌ها به شما می‌دهد. با کمک این این ابزار می‌توانید ترافیک ورودی سایت را افزایش دهید، مرحله خرید را کوتاه تر کنید، میزان بازگشت هزینه برای کمپین ها را محاسبه کنید.

HubSpot Marketing

  1. Ahrefs

یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که برای سئو نیز مناسب است که با استفاده از این ابزار می‌توانید ترافیک سایت را افزایش دهید. با استفاده از این ابزار می‌توانید بفهمید که چه کسانی به سایت رقبای شما لینک دادند و رقبای شما چه صفحاتی هستند. در واقع با این ابزار می توانید کار تجزیه و تحلیل میزان ترافیک سایت رقبا و بررسی رتبه محتوا ها را نیز انجام دهید. با استفاده از نتایج بدست آمده از تجزیه و تحلیل سایت رقبا می توانید سایت خود را بهبود ببخشید و رتبه خود را افزایش دهید.

Ahrefs

  1. Survey Anyplace

یکی از ابزارهای ساخت نظر سنجی در دیجیتال مارکتینگ است. با استفاده از این ابزار می‌توانید نظر سنجی هایی برای بدست آوردن اطلاعات طراحی کنید. هرچه سوالات بهتر باشد می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید. این ابزار با همه دستگاه ها سازگار است و با رابط کاربری مناسبی که دارد به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. برای آنکه بتوانید مخاطبان خود را به شرکت در نظرسنجی دعوت کنید کافی است با آن ها رو راست باشید همچنین می توانید پاداشی را برای شرکت کنندگان در نظر بگیرید.

Survey Anyplace

  1. Slack

این ابزار برای شرکت های کوچک رایگان است و هر چه میزان شرکت گسترده تر شود میزان هزینه آن تغییر می کند. در حقیقت این ابزار یک پیام رسان گروهی است که روزانه تعداد زیادی از افراد از آن استفاده می کنند. این ابزار مفید دیجیتال مارکتینگ باعث همکاری بیشتر گروه می‌شود. یکی از قابلیت های فوق العاده این ابزار امکان اتصال به دیگر برنامه ها است که می‌توانید از آن به صورت حرفه ای استفاده کنید.

Slack

  1. Google Analytics

یک ابزار رایگان و بسیار حرفه ای برای تجزیه و تحلیل فعالیت های سایت است. اگر تجربه کار کردن با این ابزار دیجیتال مارکتینگ را ندارید در مراحل اول کمی برایتان دشوار است. در ابتدا این ابزار به شما اطلاعاتی مانند چه تعداد افراد از سایت شما بازدید کردند، از کدام صفحه دیدن کردن و در کدام صفحات زمان بیشتری سپری کردند را می‌دهد. همچنین با استفاده از این ابزار می‌توانید اهدافی را مشخص کنید تا تعامل بیشتری با مخاطب خود برقرار کنید.

Google Analytics

  1. Canva Business

این ابزار دیجیتال مارکتینگ رایگان است و برای تیم ها ماهیانه تقریبا 13  دلار هزینه دارد البته برای شرکت های بزرگتر براساس پلن بازاریابی هزینه آن متفاوت است. این ابزار به صورت کشیدن و رها کردن ابزار ها طراحی شده است. کاربران به راحتی می‌توانند طرح  لوگوی کسب و کار خودشان را که در ذهنشان هست را با ابزارهایی که در اختیارشان قرار داده است را طراحی کنند.

  1. Meet Edgar

یکی از فوق العاده ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای مدیریت کردن شبکه های اجتماعی است. این ابزار یک افزونه برای مرورگر است که با راه اندازی آن می‌توانید محبوب ترین و پرطرفدار ترین پست های خود را شناسایی کنید و به شما امکان بازنشر نیز می‌دهد. همچنین می‌توانید محتوای خود را دسته بندی کنید و هر زمان که می‌خواهید یک محتوایی انتشار دهید از دسته مورد نظر انتخاب کنید و آن را انتشار دهید.

Meet Edgar

  1. Buffer

این ابزار دیجیتال مارکتینگ همانند Meet Edgar کار می‌کند با این تفاوت که پست ها را نیز تجزیه و تحلیل می کند. استفاده این ابزار بسیار سادس و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

Buffer

شرکت سئوسوین بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در گرمسار است که خدمات بازاریابی دیجیتال را ارائه دهد. سئو سوین با پیاده سازی بهترین استراتژی ها باعث پیشرفت کسب و کار شما می‌شود. اگر می‌خواهید به کسب و کار خود رونق دهید می‌توانید با مشاوران این شرکت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اگر میخواهید از مطالب جدید باخبر شوید

پست الکترونیکی خود را وارد کنید تا از جدید ترین مطالب بهره مند شوید.

این پست را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.