امنیت سایبری در دیجیتال مارکتینگ

امنیت سایبری در دیجیتال مارکتینگ

امنیت سایبری در دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است. هر شخصی که به صورت آنلاین کار می‌کند باید با احتمال نقض داده ها مقابله کند. این امر به ویژه در مورد دیجیتال مارکتینگ صادق است. یک بازاریاب دیجیتال اغلب به دنبال یک وب سایت کامل است، بنابراین اگر آنها به اندازه کافی محتاط نباشند که یک تهدید احتمالی را به صورت آنلاین تشخیص دهند، می‌تواند باعث سقوط مالی وب سایت شود.

معمولا افراد با طراحی وب سایت زیبا کسب و کار دیجیتال خود را راه اندازی می‌کنند. با آموزش سئو و بهینه سازی سایت و کسب مشاوره سئو سایت از افراد متخصص آنالیز سئو سایت خود را انجام داده و از نظر امنیت سایبری در دیجیتال مارکتینگ نیز بررسی می‌کنند.

مهمترین عامل برای خلاص شدن از شر اکثر مسائل مربوط به امنیت سایبری، استفاده از VPN است. با استفاده از VPN یا شبکه خصوصی مجازی، تمام ترافیک اینترنت شما از طریق یک تونل رمزگذاری شده عبور می‌کند. این امر آن را از چشم هکرها و مجرمان سایبری محافظت می‌کند. در میان بسیاری از VPN ها، ExpressVPN امن ترین و قابل اطمینان ترین VPN است که می توانید از آن برای محافظت از داده های خود استفاده کنید.

در این راهنما ما با اهمیت امنیت سایبری در دیجیتال مارکتینگ آشنا می شویم و بازاریابان برای جلوگیری از بروز مسائل در آینده باید چه کار کنند.

چرا امنیت سایبری در دیجیتال مارکتینگ باید اولویت اصلی بازاریابان باشد؟

بسیاری از بازاریابان از خود می پرسند: چرا به امنیت سایبری در دیجیتال مارکتینگ نیاز داریم؟ چرا یادگیری امنیت سایبری مهم است؟ خطر امنیت سایبری چیست؟ خوب، اگر متوجه شده اید که این سوالات را از خود یا همکاران خود می پرسید، شما مانند اکثر بازاریابان دیجیتال و صاحبان مشاغل در صنایع مختلف هستید. در یک نظرسنجی توسط Hiscox مشخص شد که از هر 10 نفر 7 نفر آمادگی حمله سایبری را ندارند.

در حالی که امروزه برقراری امنیت سایبری در دیجیتال مارکتینگ آسان است. زندگی در سال 2021 به این معنا است که اطمینان حاصل کنید که بیش از هر زمان دیگری امنیت سایبری در دیجیتال مارکتینگ را در اولویت قرار داده اید. برای اطمینان از اینکه تجارت شما در برابر این نوع حملات محافظت می‌شود، بهتر است در مورد تغییرات سایبری صحبت کنید و نحوه اجرای آن را بیاموزید.

امنیت سایبری در دیجیتال مارکتینگ باید اولویت اصلی بازاریابان باشد

تحول سایبری چیست؟

برای کسانی که نمی‌دانند، تحول سایبری گرفتن اطلاعات جمع آوری شده و ایجاد تغییرات در شرکت برای ایجاد امنیت در شما است. انجام تحول همچنین به مدیریت ریسک و همچنین بهبود برنامه سایبری شما کمک می کند. علاوه بر این، تحول سایبری به کارکنان اطمینان می‌دهد که از امنیت برخوردارند و اقدامات مناسبی را برای امنیت سایبری در دیجیتال مارکتینگ انجام می‌دهند. هر شغلی می‌خواهد تحول آنها موفق باشد، اما شما باید برنامه ای را تهیه کنید تا هم مقرون به صرفه باشد و هم موفق.

اهمیت امنیت سایبری در دیجیتال مارکتینگ

اهمیت زیادی در امنیت سایبری در دیجیتال مارکتینگ و تجارت روزانه وجود دارد. 4 زمینه مهم به شرح زیر است:

  1. از وب سایت خود محافظت کنید.

حفاظت از وب سایت اولین چیزی است که در استراتژی بازاریابی دیجیتال وجود دارد. وب سایتی که از حفاظت و پیکربندی ضعیفی برخوردار است می تواند به عنوان یک هدف آسان برای مجرمان سایبری تبدیل شود.

اگر وب سایت شما به هر طریقی هک شده یا به خطر بیفتد، کاربران نمی توانند به تمام یا بخشی از وب سایت دسترسی پیدا کنند. ممکن است منجر به ضررهای مالی، آسیب به تجارت شما و جریمه های قانونی شود.

هنگامی که هکر وب سایت شما را در اختیار می گیرد، می‌تواند داده های حساس، اطلاعات کارت اعتباری مشتریان و موارد دیگر را بدزدد. با این اوصاف، برای محافظت از وب سایت خود چه کاری می توانید انجام دهید؟

ابتدا مطمئن شوید که IGA یعنی احراز هویت 2 عاملی (2FA) را اجرا کرده اید که امنیت کلی وب سایت شما را تقویت کرده و احتمال هک شدن را کاهش می دهد. همچنین می توانید فایروال برنامه وب (WAF) را تهیه کنید که ترافیک را از طریق آن به دقت نمایش دهد وسپس هرگونه حملات سایبری احتمالی را متوقف می کند. این همچنین می‌تواند وب سایت شما را از بدافزارها و حملات DoS جلوگیری کند.

علاوه بر این، اگر روی وردپرس کار می‌کنید، مطمئن شوید که همه افزونه های وردپرس به روز شده اند. در نهایت، همیشه ارائه دهنده میزبانی خود را با دقت انتخاب کنید. میزبان ضعیف، وب سایت شما را در برابر حملات آسیب پذیرتر می‌کند.

  1. بررسی تراکنش داده‌ها

بازاریابان دیجیتال همچنین در وب سایت های تجارت الکترونیک کار می کنند که در آن شما عادت دارید از خدمات پرداخت شخص ثالث مانند PayPal استفاده کنید. در نتیجه، هکرها و مجرمان سایبری همیشه در جستجوی اطلاعات پرداخت مشتریان و اطلاعات کارت اعتباری با درج بدافزار هستند.

برای جلوگیری از این امر، مطمئن شوید که وب سایت شما “https امن” است. همچنین همانطور که در بالا توضیح داده شد، اعتبار 2FA را فعال کنید.

بررسی تراکنش داده‌ها

  1. از حساب های رسانه های اجتماعی خود محافظت کنید.

نمی‌توانیم اهمیت فعالیت رسانه های اجتماعی توسط بازاریابان دیجیتال را انکار کنیم. همچنین تأکید چندانی بر اهمیت امنیت شبکه های اجتماعی شما در برابر هکرها وجود ندارد. رسانه های اجتماعی یکی از هدفمندترین مسائل مربوط به امنیت سایبری در دیجیتال مارکتینگ است. با وجود بهبود امنیت توسط وب سایت های رسانه های اجتماعی، هنوز هم گاهی اوقات هک می‌شوند. این می‌تواند یک تصویر منفی ایجاد کند و به شهرت برند را آسیب برساند.

از حساب های رسانه های اجتماعی و وب سایت خود محافظت کنید. اطمینان حاصل کنید که یک رمز عبور پیچیده اما ایمن (حداقل 20 کاراکتر) دارید و دسترسی فقط به کسانی که واقعاً نیاز به ارسال هر چیزی در آن حساب دارند، محدود شده است. همچنین، برای امنیت بیشتر، احراز هویت 2 مرحله‌ای را در نظر بگیرید.

  1. از ایمیل‌های خود محافظت کنید.

رهگیری ایمیل و فیشینگ ایمیل هنوز پرکاربردترین تاکتیک برای توزیع بدافزار است. بر اساس یک گزارش، 97 % از کاربران نمی‌توانند یک ایمیل فیشینگ پیچیده را شناسایی کنند.

اگر نمی‌توانید بطور کامل بفهمید که این یک ایمیل فیشینگ است یا خیر، به احتمال زیاد روی پیوندی که حاوی ویروس ها و بدافزارها است می‌کنید.

یک بدافزار جدید به نام ransomware حتی می تواند تمام داده های شما را در پشت paywall قفل کند. سپس آنها می‌توانند از شما باج هزاران دلار بخواهند تا اطلاعات شما را از حمله آزاد کنند.

برای جلوگیری از فیشینگ ایمیل، افراد باید آموزش ببینند که یک ایمیل جعلی را تشخیص داده و روی هیچ پیوندی کلیک نکنند. آنها همچنین باید در هر زمان از VPN استفاده کنند همانطور که در ابتدا مورد بحث قرار گرفت.

خلاصه

بازاریابان دیجیتال مسئول مدیریت وب سایتی هستند که برای کسب و کار درآمد ایجاد می‌کنند. حملات سایبری دائماً در فضای مجازی در حال ظهور است. برای جلوگیری از حمله سایبری، یک بازاریاب دیجیتال باید نحوه عملکرد آنها و توانایی بالقوه آن برای ورشکستگی یک کسب و کار را درک کند.

این راهنما همه چیز را در رابطه با اهمیت امنیت سایبری در دیجیتال مارکتینگ و چگونگی بازاریابان برای جلوگیری از تهدیدات سایبری را توضیح می دهد.

4. از ایمیل‌های خود محافظت کنید.

با پیشرفت های فراوان تکنولوژیکی در صنعت بازاریابی دیجیتال و به طور کلی در حوزه فناوری ، امنیت سایبری دیجیتال بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. سئوسوین یکی از بهترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در گرمسار می‌باشد که با ارایه راهکارهای مفید مانع حملات سایبری به کسب و کار شما می‌شود. برای خدمات بیشتر کافی است به سایت سئوسوین مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اگر میخواهید از مطالب جدید باخبر شوید

پست الکترونیکی خود را وارد کنید تا از جدید ترین مطالب بهره مند شوید.

این پست را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.