مشاوره سئو سایت

مشاوره سئو سایت

مشاوره سئو سایت(SEO) این روزها به دلایل زیادی بسیار رایج و با اهمیت شده است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که می‌دانند سئو چیست؟ و مشاور سئو چه می‌کند، اما واقعیت این است که کار بهینه سازی موتورهای جستجو که به عنوان بازاریابی ورودی نیز شناخته می‌شود. فراتر از رتبه بندی ساده گوگل است، و استراتژی سئو را به یک رویکرد واقعاً همه جانبه برای بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ تبدیل می کند.

هنگامی که طراحی وب سایت خود را به اتمام رساندید اما نیاز به آموزش سئو و بهینه سازی سایت برای بهبود آن داشتید با مراجعه به یک مشاور، آنالیز سئو خود را آغاز کنید و سایت خود را بهبود دهید. اگر دوست دارید که بدانید خدمات مشاوره سئو سایت چیست؟ تا انتهای این مقاله همراه سئوسوین باشید.

مشاوره سئو سایت چیست؟

معمولاً “مشاور” از هر نوع متخصص در یک موضوع خاص است و افراد یا شرکتهایی که به آنها نیاز دارند، مشاوره می‌دهند. بنابراین از این نظر مشاور سئو تفاوتی ندارد. آنها یک متخصص در بهینه سازی موتورهای جستجو هستند و از طرف مشاغل و صاحبان سایتها دستمزد می گیرند تا در مورد نحوه کسب رتبه های بالاتر، ترافیک هدفمندتر و در نهایت سود بیشتر برای وب سایت خود به آنها مشاوره سئو سایت می‌دهند.

این کار به برنامه ریزی ، استراتژی، خلاقیت و اجرا نیاز دارد. اما وظایف آنها چیست و هنگام انتخاب متخصص سئو بعدی خود باید به چه نکاتی توجه کنید؟

مشاوره سئو سایت چه می کند؟

وظیفه یک مشاوره سئو سایت این است که از بهترین شیوه های SEO برای افزایش ترافیک وب سایت که از موتورهای جستجو مانند Google و Bing دریافت می کنید، استفاده کند. هنگامی که 9 نفر از 10 مصرف کننده فرایند خرید را با یک موتور جستجو آغاز می کنند و 50٪ از Google برای کشف محصولات و اقلام جدید استفاده می کنند، به راحتی می توان فهمید که چرا قابل مشاهده بودن در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) بسیار مهم است.

اگر یک تجارت الکترونیک هستید که کلاه بافتنی می فروشد، وقتی شخصی “کلاه بافتنی” را جستجو می‌کند، می خواهید کسی باشید که اول سایت شما را پیدا کند نه رقبای شما. گوگل بر اساس بیش از 200 فاکتور صفحات وب را در موتور جستجوی خود اولویت بندی می کند. به این “رتبه بندی” می گویند. برای رتبه بندی خوب ، باید سئو را بدانید. با دانستن سئو به بهبود رنکینگ سایت خود بسیار کمک می‌کنید.

اگرچه سئوی اساسی را می توان توسط صاحبان مشاغل با هر سطح مهارت آموخت، اما برخی از جنبه های فنی بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد که بهتر است به یک متخصص سئو واگذار شود. این همان جایی است که مشاوران SEO وارد می‌شوند. یک مشاور SEO ، کمپین های SEO را از سه حوزه اصلی سئو (سئو داخلی، سئو خارج از صفحه و سئو تکنیکال) توصیه و اجرا می کند.

چرا مشاوره سئو سایت را انتخاب می کنیم؟

چرا مشاوره سئو سایت را انتخاب می کنیم؟

گزینه های زیادی برای خدمات SEO وجود دارد. می توانید یک آژانس بازاریابی، یک پیمانکار SEO، یک فریلنسر SEO یا حتی یک متخصص SEO داخلی استخدام کنید. بنابراین چرا خدمات مشاوره SEO را انتخاب می کنید؟ به چند دلیل:

1. یک مشاور سئو می تواند رتبه شما را سریع افزایش دهد.

مشاوران SEO تجربه زیادی در صنعت خود دارند، که آنها را از سایر پیمانکاران SEO یا متخصصان SEO داخلی برتر می کند. آنها از تاکتیک های SEO کلاه سفید برای افزایش ترافیک ارگانیک و تاکتیک های کلاه سیاه برای جلوگیری از آن می دانند که باعث جریمه شما توسط گوگل می شود. بدون مشکلات بزرگ، کسب و کار شما سریعتر رتبه بندی می شود.

2. مشاوران SEO نسبت به مشاوران SEO خانگی مقرون به صرفه تر هستند.

اکثر مشاغل نیازی به متخصص SEO تمام وقت ندارند. آنها برای تأیید نیاز به کار SEO تسلط کافی ندارند. اما آنها نه تنها به یکی احتیاج ندارند، بلکه اکثر آنها نیز قادر به خرید آن نیستند. در برخی از مکان ها و صنایع، یک متخصص SEO تمام وقت می تواند در محدوده شش رقمی هزینه داشته باشد تا کارکنان خود را حفظ کند.

3. مشاوران سئو نسبت به آژانس های سئو مقرون به صرفه تر هستند.

یک مشاور SEO می تواند توجه بیشتری نسبت به تیم ها و بخش های کارکنان آژانس‌های SEO داشته باشد. مشاوران SEO اغلب به تنهایی یا در تیم های کوچک کار می‌کنند. این اغلب در قیمت آنها مشهود است. به طور متوسط ​​آژانس سئو حداقل 2.500 دلار در ماه برای خدمات خود هزینه می‌گیرد. معمولاً مشاوران SEO مقرون به صرفه‌تر هستند.

4. مشاور حرفه ای سئو می تواند توجه بیشتری نسبت به آژانس سئو ارائه دهد.

به طور متوسط ​​آژانس سئو دارای 10 مشتری است و برخی از آنها تا 100 مشتری دارند. این بدان معناست که توجه آنها همیشه تقسیم می شود. مشاوران SEO کارکنان لازم برای پشتیبانی از لیست مشتریان بزرگ را ندارند. این بدان معناست که مشتریان کمتر و توجه بیشتری به هر یک از آنها وجود دارد.

مشاور حرفه ای سئو می تواند توجه بیشتری نسبت به آژانس سئو ارائه دهد.

5. مشاوران SEO می توانند به شما در ایجاد زیرساخت SEO کمک کنند.

تعداد کمی از برندها به پشتیبانی شبانه روزی سئو نیاز دارند. اکثر آنها فقط به تنظیمات فنی SEO، کمی آموزش و زیرساخت نیاز دارند تا خودشان این کار را انجام دهند. یک مشاور SEO می تواند ابزارهایی را که برای سئوی موثر نیاز دارید مانند Google Analytics ، Ahrefs ، افزونه های وردپرس، Moz ، SEMrush برای شما تنظیم کند تا بتوانید بیشتر آن را خودتان در آینده انجام دهید.

اکثر صاحبان مشاغل نیازی به حمایت یک شرکت SEO ندارند. تنها چیزی که آنها نیاز دارند یک مشاور سئو است. آنها مقرون به صرفه، انعطاف پذیر، با دقت هستند و می‌توانند زیرساختی برای بهینه سازی موتورهای جستجو ایجاد کنند که خودتان می‌توانید انجام دهید.

اکنون که مهارت های مورد نیاز را بیشتر می دانید، قدم بعدی این است که نحوه یافتن یک مشاور سئو خوب را بیاموزید . من به شدت توصیه می کنم با چند مشاور SEO مختلف صحبت کنید تا ببینید کدام یک برای شما، از جمله ما، بهترین کار را انجام می‌دهند!

سئوسوین یکی از بهترین شرکت‌ها در حوزه مشاوره سئو سایت می‌باشد. ما بیش از چند سال تجربه در زمینه مشاوره سئو سایت داریم. اگر سوالی درباره‌ی سرمایه گذاری در مشاغل خود از طریق خدمات پشتیبانی درجه یک موتورهای جستجو دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید یا از طریق سایت سئوسوین در ارتباط باشد.

سوالات متداول دیجیتال مارکتینگ

7 مورد از برترین مشاغل دیجیتال مارکتینگ 1. مدیران محتوا و استراتژیست ها. ... 2. توسعه دهندگان و ویرایشگران واقعیت مجازی. ... 3. متخصصان SEO/SEM. ... 4. طراح UX. ... 5. کارشناس بازاریابی ایمیلی ... 6. مدیران و مدیران بازاریابی دیجیتال ... 7. تحلیلگران و متخصصان هوش مصنوعیccordion Sample Description
فعالیت های دیجیتال مارکتینگ، در همه ابعاد، با تنش های مختلفی همراه است . این که آیا شما یک متخصص سئو فنی هستید که سعی می کند مشکل وب سایت مشتری را تشخیص دهد یا بازاریاب رسانه های اجتماعی که سعی می کند ROI را به صورت ارگانیک بدست آورد، به عنوان یک بازاریاب دیجیتال استرس اجتناب ناپذیر است.
چه مهارت‌هایی باعث می‌شود یک بازاریاب دیجیتال عالی شوید؟ 1. SEO و SEM. هرکاری که شما به عنوان بازاریاب دیجیتال انجام می دهید اهمیتی ندارد مگر اینکه مردم آن را ببینند! ... 2. تحلیل داده ها. ... 3. رسانه های اجتماعی ... 4. پرداخت به ازای هر کلیک و تبلیغات در رسانه های اجتماعی. ... 5. بازاریابی ایمیلی. ... 6. قصه گویی. ... 7. مهارتهای اساسی طراحی ... 8. خلاقیت در حل مسئله
در اینجا 9 مرحله اساسی برای شروع یک حرفه بازاریابی دیجیتال موفق وجود دارد: 1. اصول بازاریابی دیجیتال خود را روشن کنید 2. وب سایت خود را راه اندازی کنید 3. کارشناس سئو شوید 4. گواهینامه Google Ads دریافت کنید 5. در Google Analytics متخصص شوید 6. شروع به کار به عنوان یک فریلنسر در بازاریابی دیجیتال کنید 7. فرصت کارآموزی کسب کنید 8. خود را در جریان به روزرسانی های جدید قرار دهید و به یادگیری ادامه دهید 9.نحوه استفاده از ابزارهای بازاریابی دیجیتال را بیاموزید
بسته به تجربه فعلی شما، ممکن است بتوانید مهارتهای لازم برای تبدیل شدن به یک بازاریاب دیجیتال را در کمتر از 12 هفته به دست آورید. با این حال، تسلط بر بسیاری از تکنیکها و مهارتها - به ویژه مهارتهای نرم آموخته شده در کار مانند رهبری و ارتباطات - ممکن است سالها طول بکشد.
میانگین دستمزد برای سطح مبتدی بازاریابی دیجیتال در سال جدید حدود 3 تا 4 میلیون تومان در ماه است.
چگونه بدون هیچ تجربه ای به یک بازاریاب دیجیتال تبدیل شویم 1.مجموعه مهارت های خود را بسازید با یک دوره بازاریابی دیجیتال شروع کنید که همه چیز را از استراتژی تا اجرا پوشش می دهد. ... 2. به روز باشید. ... 3. در رویدادها یا کنفرانس ها شرکت کنید - بصورت مجازی یا حضوری. ... 4. رایگان کار کنید. ... 5. برند شخصی خود را بسازید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اگر میخواهید از مطالب جدید باخبر شوید

پست الکترونیکی خود را وارد کنید تا از جدید ترین مطالب بهره مند شوید.

این پست را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.