ساخت اکانت اونلی فنز

اونلی فنز

اونلی فنز یک وب سایت رسانه های اجتماعی است که در آن سازندگان ماهانه برای دنبال کردن حساب خود از طرفداران هزینه دریافت می‌کنند. پس از پرداخت هزینه اشتراک، کاربران به مطالب شما دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند محتوای اختصاصی شما را مشاهده کنند. سازندگان 80 درصد از پول تولید شده توسط حساب خود را نگه می دارند، در حالی که 20 درصد باقی مانده به برنامه اونلی فنس اختصاص می یابد.

اونلی فنز با طراحی وب سایت کاربر پسند، مخاطبان بسیاری دارد و باعث پیشرفت دیجیتال مارکتینگ شما می‌شود. همچنین با آموزش سئو و بهینه سازی سایت، ترافیک‌هایی که از طریق این سایت دریافت می‌کنید یا با مشاوره سئو سایت از متخصصان این حوزه آنالیز سئو سایت خود را انجام دهید.

اونلی فنز به دلیل سیاست محتوای نامحدود در صنعت بزرگسالان بسیار محبوب است، اما میزبان سازندگان محتوای موفق از ژانرهای دیگر مانند آمادگی جسمانی و مدل سازی نیز می‌باشد. اگر می‌خواهید خالق محتوا شوید، هیچ راهی بهتر از اونلی فنز برای گسترش حضور آنلاین شما وجود ندارد. در هر صورت، شما قادر خواهید بود محتوای منحصر به فردی را که در هیچ جای دیگر در اینترنت پیدا نمی شود دریافت کنید.

آیا می خواهید یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی اونلی فنز ایجاد کنید؟ که یک سایت رسانه اجتماعی با سیستم مبتنی بر اشتراک است که می‌توانید درآمد کسب کنید. اگر می‌خواهید در این شبکه اجتماعی محبوب اکانت بسازید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چگونه وارد سایت OnlyFans شویم؟

اول از همه باید به وب سایت رسمی اونلی فنز دسترسی داشته باشید، وارد وب سایت شوید، پس از ورود، دو گزینه اصلی دارید:

با حساب توییتر خود ثبت نام کنید

با تکمیل اطلاعات خواسته شده ثبت نام کنید .

در صورتی که اولین مورد را انتخاب کنید، فقط با وارد کردن ایمیل / رمز عبور و ایمیل توییتر خود، و سپس پذیرش دسترسی، می‌توانید در اونلی فنز وارد شوید .

چگونه وارد سایت OnlyFans شویم؟

 

اگر می‌خواهید یک حساب جدید در Only Fans ثبت کنید، باید فیلدها را با ایمیل، رمز عبور و نام کامل کنید، سپس با شرایط و ضوابط موافقت کنید و در نهایت بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید. وارد سیستم می‌شوید و تصویر زیر را مشاهده می کنید که سپس پیغام باید ایمیل شما را تأیید کنیم را مشاهده می‌کنید.

چگونه ایمیل خود را در اونلی فنس تأیید کنیم؟

باید وارد صندوق ورودی ایمل خود شوید، ایمیل دریافتی اخیراً OnlyFans.com را بررسی کرده و روی پیوند کلیک کنید. اگر در قسمت اصلی ایمیلی را دریافت نکردید، پوشه SPAM را بررسی کنید یا فقط چند دقیقه صبر کنید. اگر همه چیز درست است، باید یک ایمیل دیگر دریافت کنید که تأیید می‌کند نامه الکترونیکی شما را تأیید کرده است.

پس از ایجاد حساب OnlyFans، به صفحه “ویرایش پروفایل” هدایت می‌شوید که می‌توانید نمایه خود را سفارشی کنید.

پروفایل اونلی فنز خود را ویرایش کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که نام کاربری و نام نمایشی را برای حساب OnlyFans خود تعیین کنید:

  • نام کاربری = این نام در آدرس اینترنتی شما و “@” ظاهر می شود. به عنوان مثال نام کاربری “seosevin” است بنابراین نشانی اینترنتی com/seosevin و “@” نیز “seosevin@” است.
  • نام نمایشی(Display Name) = این نامی است که در بالای نام کاربری شما در فید و پروفایل شما نشان داده می شود. نام نمایشی، نام کاربری نیست، به همین علت می توانید فاصله ها را اضافه کرده و نام را جذاب تر کنید، بنابراین نام نمایشی را در مورد “seosevin” را قرار می دهیم.

در مرحله بعد باید یک تصویر روی کاور و یک عکس نمایه اضافه کنید. تصویر روی کاور یک بنر بزرگ است که در پشت تصویر پروفایل شما ظاهر می شود. یک تصویر روی کاور را که مربوط به محتوایی است که در فید خود ارسال می کنید بارگذاری کنید.

سپس یک عکس پروفایل برای حساب خود بارگذاری کنید. همانطور که می بینید، بخش “قیمت اشتراک ($/ماه)” خاکستری شده است و دسترسی به آن غیرممکن است. این به این دلیل است که شما باید یک حساب بانکی به حساب اونلی فنز خود اضافه کنید و تأیید کنید که بیش از 18 سال سن دارید.

می توانید اطلاعات شخصی خود را با کلیک روی “افزودن حساب بانکی” که به رنگ آبی نوشته شده است کلیک کنید.

در بخش “قیمت اشتراک”، بخش “درباره” را دارید. در اینجا می توانید بیوگرافی اضافه کنید تا طرفداران اطلاتی درباره شما کسب کنند.

وقتی طرفداران نمایه شما را مشاهده می‌کنند ، بیوگرافی شما با برچسب “نمایش اطلاعات بیشتر” پنهان می شود، با کلیک روی آن برچسب، بیوگرافی و اطلاعات اضافی شما از جمله پیوندهای وب سایت نشان داده می شود.

پس از کلیک روی “نمایش اطلاعات بیشتر” و نشان دادن بیوگرافی خود، اگر طرفداران بخواهند دوباره بیوگرافی شما را پنهان کنند، برگه به “نمایش کمتر” تغییر می کند.

پروفایل اونلی فنز خود را ویرایش کنید

از بخش بیوگرافی خود استفاده کنید تا به طرفداران خود اطلاع دهید که در صورت مشترک شدن به چه چیزی دسترسی خواهند داشت. نوع محتوایی را که ارسال می کنید به طرفداران بگویید. به عنوان مثال می تواند فیلم های تمرینی، عکس های پخش شده، لباس ها، ژست عکس عکس و غیره باشد.

سعی کنید تا آنجا که ممکن است توصیفی باشید، این امر شانس شما را برای به دست آوردن مخاطبان جدید افزایش می دهد زیرا شما به وضوح توضیح می دهید که طرفداران بابت پول خود چه چیزی دریافت خواهند کرد.

همچنین می توانید به طرفداران اطلاع دهید که چند بار پست می گذارید، اگر مرتباً پست می‌گزارید، می توانید عباراتی مانند “بارگذاری روزانه” یا “محتوای جدید اضافه شده هفتگی” را به بیوگرافی خود اضافه کنید. اگر محتوای سفارشی (برنامه های تمرینی، دستور العمل ها، درخواست عکس یا فیلم، محتوای بزرگسالان و غیره) ارائه می دهید، این مورد را نیز به بیوگرافی خود اضافه کنید.

در بخش “درباره” موارد زیر را دارید:

* Location = می توانید مکان خود را در اینجا اضافه کنید.

* آدرس وب سایت = اگر وب سایتی دارید که می خواهید برای طرفداران خود تبلیغ کنید، آدرس اینترنتی را در اینجا اضافه کنید.

* لیست دلخواه آمازون = اگر لیست دلخواه آمازون دارید، آدرس اینترنتی را در اینجا وارد کنید.

* حساب Spotify = با کلیک روی دکمه “اتصال” می توانید حساب Spotify خود را در اینجا متصل کنید.

پس از اتمام ویرایش حساب OnlyFans، روی دکمه آبی “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

نمای کلی برنامه Only fans

اونلی فنز یک سایت رسانه اجتماعی برتر است، هر نمایه سازنده دارای زبانه های زیر است:

نمای کلی برنامه Only fans

*پست ها – همه مطالب شما ، عکس ها، فیلم ها، صدا، داستان ها، فیلم های زنده، به روز رسانی و موارد دیگر در اینجا قابل مشاهده است.

*عکس – عکس های شما در اینجا نشان داده شده است.

*ویدئوها – محتوای ویدئویی شما در اینجا نشان داده می شود

*صوت – ضبط صدای شما در اینجا نگهداری می شود

*لایک‌ها- تعداد کل لایک های دریافتی در اینجا نمایش داده می شود، طرفداران همچنین می توانند محتوای شما را که دوست داشتند مشاهده کنند.

*طرفداران – تعداد طرفداران شما در اینجا نشان داده می شود، خود طرفداران قابل مشاهده نیستند.

همانطور که می بینید، تعداد زیادی ویژگی در دسترس افراد است، با رابط کاربری ساده و بصری. این گزینه ها را به تفصیل در زیر بررسی می کنیم:

*یک پست در پنل کاربری خود بگذارید، مانند پست به روز رسانی محصول.

گذاشتن پست

*یک رسانه ضمیمه کنید، مانند یک عکس یا چندین عکس و فیلم در پنل خود ارسال کنید.

*صدای خود را ضبط کنید، صدای خود را ضبط کرده و آن را به عنوان یک آهنگ صوتی بارگذاری کنید.

*یک نظرسنجی اضافه کنید، مدت زمان نظرسنجی خود را انتخاب کنید، سوالات خود را اضافه کنید، پاسخ های خود را اضافه کنید و آن را به پنل خود ارسال کنید. سپس طرفداران شما می توانند با کلیک روی یکی از پاسخ های موجود رای دهند.

*یک دوره انقضا برای پست خود انتخاب کنید، قبل از حذف خودکار، مدت زمانی را که می خواهید پست شما در پنل شما ظاهر شود را انتخاب کنید.

*زمانبندی پست ها، زمان و تاریخ را برای انتشار خودکار پستی که ایجاد کرده اید انتخاب کنید.

*به پست خود قیمت اضافه کنید، برای قفل گذاری یک پست، قیمت اشتراک اونلی فنز شما باید روی “رایگان” تنظیم شود. سپس می توانید پست خود را با افزودن قیمت قفل کنید. فقط می توانید پست های قفل را با رسانه هایی مانند عکس، صدا یا فیلم قیمت گذاری کنید. هنگامی که در پنل خود هستید، طرفداران می توانند با پرداخت قیمتی که تعیین کرده اید، پست را “باز کنند”. برای قفل گذاری یک پست در اونلی فنز، روی دکمه ایجاد پست کلیک کنید، رسانه خود را اضافه کنید، سپس روی نماد برچسب دلار کلیک کنید، قیمت خود را تعیین کنید و آن را در جدول زمانی خود ارسال کنید.

قفل گذاری در اونلی فنز

نکته مهم: برخی از کاربران اونلی فنز هنگام ایجاد پست نمی توانند دکمه “قیمت ارسال” را مشاهده کنند. این به احتمال زیاد به این دلیل است که حساب اونلی فنز شما دارای هزینه اشتراک است. فقط حسابهای “رایگان” OnlyFans می توانند پست های قفل را قیمت گذاری کنند.

*یک استراتژی خوب این است که دو حساب OnlyFans ایجاد کنید، یک حساب رایگان و یک حساب حق بیمه (پولی). در حساب رایگان محتوای اختصاصی ارسال می‌کنید اما فقط بهترین مطالب خود را از طریق پست های قفل شده با قیمت به اشتراک می گذارید. همچنین می‌توانید از صفحه رایگان خود برای تبلیغ مستقیم صفحه برتر خود استفاده کنید.

حساب در اونلی فنز

*با مخاطبان خود به صورت زنده ارتباط برقرار کنید، تاریخ و زمانی را برای ارتباط مستقیم با مخاطبین خود تعیین کنید. هنگامی که پخش زنده شما به پایان رسید می‌توانید آن را به عنوان یک ویدیوی معمولی بارگذاری کنید، به این ترتیب اگر برخی از طرفداران شما جریان زنده شما را از دست دادند، می‌توانند بعداً به آن برسند.

*در پنل خود استوری بگذارید، اونلی فنز همانند اینستا و Facebook، دارای ویژگی “story” است که در آن می‌توانید عکسها یا فیلمهایی را که فقط برای مدت زمان مشخص قابل مشاهده هستند بارگذاری کنید. همچنین می‌توانید داستانها را به عنوان برجسته در نمایه خود ذخیره کنید.

در پنل خود استوری بگذارید

*پیام ارسال کنید، از طریق پیام ها با طرفداران و سایر سازندگان OnlyFans صحبت کنید. همچنین می‌توانید از پیام ها برای ارسال محتوای Pay Per View (PPV) به طرفداران خود استفاده کنید.

نتیجه

اگر محتوای اختصاصی برای ارائه به طرفداران خود دارید، OnlyFans یک راه عالی برای کسب درآمد آنلاین است. به خاطر داشته باشید که مرتباً پست بگذارید و با طرفداران خود ارتباط برقرار کنید تا تعداد مخاطبین خود را حفظ کنید.

شبکه اجتماعی اونلی فنز را همچنین می‌توانید از طریق سایت و  دانلود برنامه OnlyFans از گوگل پلی، نصب و استفاده کنید.

امیدوارم این راهنما برای شما مفید واقع شده باشد، اگر کسی را می شناسید که دارای حساب OnlyFans است یا قصد ایجاد یک حساب را دارد، با خیال راحت این راهنما را با آنها به اشتراک بگذارید.

اگر می خواهید آموزشهای دیجیتال مارکتینگ بیشتری مانند این محتوا یادبگیرید، می‌توانید به سایت سئوسوین مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اگر میخواهید از مطالب جدید باخبر شوید

پست الکترونیکی خود را وارد کنید تا از جدید ترین مطالب بهره مند شوید.

این پست را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.